Co tam PiS dzisiaj naprawił?
Co prawda nie jestem hydraulikiem, ale mógłbym spróbować. Co się dokładnie stanęło?
Spoko, myję naczynia w misce xD Nie wiem, nie spływa, muszę pójść po jakiegoś kreta czy coś.
Pewnie zatkał się syfon. Zacznij od kreta, tylko go nie żałuj. Jak by dalej nie działało, to spróbuj przetykaczką do kibla. Jak to nie zadziała, to trza rozebrać i wyczyścić.
Myślałem, że może takie niskie gustopodobieństwo macie hehe. U mnie najniżej jestes :/
nie wiem do teraz o co mu chodzi.
U mnie jesteś 3 od końca :)
jednak nie jesteś ostatnia. Naprut z wynikiem 30% zajmuje te chwalebne miejsce, ale on troluje z tymi ocenami, wiec sie nie liczy do konca :v
W sumie to mamy dużo podobnych ocen, ale też sporo bardzo się różniących. Igrzyska smierci tylko na 1? (fanem tego nie jestem, ale przesade widze ). Tak samo Edward i Forrest Gump coś cieniuśko xD
kiedyś byłam impulsywna xD nie będę zmieniać, może i słuszne ocenki. na pewno Foresta nie żałuję.
Może miałaś trudny okres :v 53,5% tyle powinien mieć alkohol, a nie :D
po prostu mało wspólnych filmów mamy.
Ta kanapka to co oznacza??
spójrz wyżej, gadamy z rolnikiem o kolacji, rurach w zlewie i koszmarach sennych.